Visa ett inlägg
  #75 (permalink)  
Gammal 2009-06-12, 09:41
BigD BigD är inte uppkopplad
Flitig postare.

Reg.datum: Jun 2008
Rykte: 90
BigD är på väg att bli känd
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Carina Visa inlägg
Absolut inte. Läser du inte hela inlägg? Som sagt -återigen-, så har jag fått den uppfattningen genom andra inlägg som du har gjort. Det vore löjligt att tro att någon är icke-troende pga meningsskiljaktigheter. Så funkar inte jag i alla fall.
Vilka inlägg då?

Citat:
Återigen om du kan lugna dig ett tag så skrev jag att jag skulle återkomma (jag har ett heltidsjobb och annat än kyrkforum också, så forumet kanske inte alltid är prio...).
Samma här, varför jag inte skriver så mycket på forumet, mest läser jag.

Citat:
Ett forum är inte enbart ett analytiskt fenomen som bara belyser källhänvisningar, utan även vittnesbörd, berättelser, erfarenheter, tolkningar, tro, hänvisningar till andra källor som anses tillförlitliga. Wikipedia är sisådär emellanåt, men anses vara rätt ok att hänvisa till.
Givetvis är det så. Men återigen, du uttalar dig som om ganska udda saker (typ sexuella överförbara demoner...) skulle vara självklara för alla och blir upprörd när jag frågar vad du får det från:

Citat:

...Antingen får du kapa tråden Borg, för jag börjar faktiskt känna mig påhoppad. Har inte lust att förklara och förklara....

...Big D kanske också är moderator vad vet jag... Annars får du ge dig till tåls helt enkelt.

Fy så tråkigt detta blev... Jag tappar sugen helt
Det får mig att undra varför du blir upprörd och skriker att du blir påhoppad?

Och nej, moderator är jag inte och vill inte bli det heller. Som du har jag ett ganska hektiskt liv.

Citat:
Jag har inte sett någon deadline för svar på påståenden som folk gör i sina resp inlägg. Så länge det inte finns någon sådan regel så "rest-ar jag mitt case" tills jag har den tiden för alla uppgifter du kräver.

Är det ok?
För mig är det ok.
Skulle jag vända på situationen tror jag dock att jag skulle reagerat annorlunda än vad du gör. Antingen skulle jag försöka belägga saker ag påstår ganska omgående:

"...Jag påstod för ett tag sedan att månen är gjord av ost, därför att...(och så en förklaring på mitt uttalande om en ostmåne, om jag nu påstått detta givetvis!)

eller kanske ta tillbaka det jag hävdat och kanske säga:

"...Hmmm..Jag ser nu att jag visst var lite förhastad när jag påstod att månen var av ost. My bad..."
Svara med citat